sobota, 7 grudnia 2013

Santa Claus is coming


6 grudnia - jeden z moich ulubionych dni w roku. Kraków zaczyna wyglądać tak cudownie. Wszędzie świecące, kolorowe lampki, błyszczące Mikołaje, na słupach wiszą świąteczne ozdoby, nawet na placu przed Galerią Krakowską stoi już gigantyczna choinka. Co dopiero rynek. Tam powstało małe świąteczne miasteczko.

6 december - one of my favorite days of the year. Cracow is starting to look so beautiful. Everywhere colorful lights, brillant Santa Claus, on the pillars hang christmas decorations, even on the square in front of the gallery stands big christmas tree. 




Poza tym prezenty są super. Samo to, że można kogoś obdarować czymś niewielkim a ma się za to ogromną wdzięczność i wielki uśmiech. Ja dostałam w szkole bilet na koncert, na który idę jutro z przyjaciółkami. Bardzo się cieszę. Jest to dla mnie wielkie przeżycie, bo jeszcze nigdy nie byłam na koncercie tego zespołu a jest to jeden z moich ulubionych. Napiszę o nim w następnym poście.

Miłego weekendu!

Presents are fantastic! When I can give somebody small present and I get big smile for that, that's great. At school I get concert ticket. I'm going for it tommorow with my friends. I have never been on concert of  this band, but I love them. I promise that I will write about this in the next post.

 Have a lovely weekend!

1 komentarz:

  1. Miłego koncertu :)
    Czekam na post!

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię wszystkie komentarze, szczególnie te nie kończące się stwierdzeniem "fajny post", lecz wnoszące coś do mojej głowy.