sobota, 30 listopada 2013

lovely weekend


Nie ma to jak leniwy piątkowy wieczór :) Udało mi się nawet oglądnąć film z rodzicami! Nie ukrywam, że jestem potwornie zmęczona, jutro jadę w góry, a jest już 0:50, tak że ten post nie będzie niestety długi bo trzeba iść spać.









Jak Wam mija weekend? Jakie macie plany? Ja oczywiście wiem już jak go spędzę, ale to przez to że jestem zorganizowaną osobą. To chyba dobrze :) Odbiegając od tematu zdałam sobie sprawę, że od dawna nie znalazłam czasu na przeczytanie książki którą bardzo chciałabym przeczytać. Leżą trzy w szafce i czekają na święta aż po nie sięgnę. Nie mogę doczekać się już tego momentu. Fajnie jest móc usiąść wygodnie, przykryć się ciepłym kocem i z kubkiem gorącej herbaty czytać coś na co miało się ochotę bardzo długo. Oby ten czas szybko nastał.
Udanego już prawie zimowego weekendu !

1 komentarz:

  1. Śliczny zestaw :)
    Sweterek i torebka <3

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię wszystkie komentarze, szczególnie te nie kończące się stwierdzeniem "fajny post", lecz wnoszące coś do mojej głowy.