wtorek, 18 marca 2014

Akcesoria do ćwiczeń

Do treningów często przydają się różne akcesoria. Problem najczęściej jest taki, że albo nie wiemy gdzie je  kupić, albo nie wiemy jakie (czasem też możemy nie wiedzieć o ich istnieniu - ale to raczej rzadko się zdarza. :)). Znalazłam kilka rzeczy, które mogą się przydać podczas codziennego treningu. Pewnie wiele z Was już je ma, ale są pewnie też takie, które nie posiadają i potrzebują pomocy w znalezieniu. 

Po 1. kubek



Nie jest to rzecz niezbędna, ale przydatna. Kubki bez uchwytu nazywają się Ball Mason. Te z rączką Alladin Mason Jar, Yorkshirte Mason Jar, ale jest pewnie wiele więcej odmian. Ja znam te 2. Kubko-słoiki mają szerokie zastosowanie -  mogą służyć jako bidony, lampki, słoiki, pojemniki na mydło, jogurt itp. 
Gdzie można je znaleźć? W Polsce trudno je dostać (pewnie wkrótce je sprowadzą). Ja polecam allegro i ebay. Więcej o tych pojemnikach pisze Być idealną


Po 2. bidon







Bidony wszelkiej maści, koloru i rodzaju. Myślę, że tu nie trzeba żadnego komentarza. Powiem tylko, że jeśli chodzi o bidony do biegania, to przydatne są te z pasem. Można takie kupić w zestawie lub oddzielnie.
Gdzie można je znaleźć? W większości sklepów sportowych i górskich. Mogą to być np Decathlon, Adidas, Nike, Deuter, HiMountain i tym podobne. 

Po 3. Nerka




Nerki tak samo można kupić w różnych kolorach i krojach. Oprócz tego, że nadają się do biegania to też np. na rower. Można je również ciekawie zestawić w stylizacjach tak jak np tutaj:


W zależności od jakości i sklepu w jakim kupujemy cena jest różna. Zazwyczaj mieści się to w granicach 40-100 zł.
Gdzie można je znaleźć?  Sklepy sportowe, Adidas, Decathlon, Deuter, również Allegro i Ebay i na pewno wiele więcej. 

Po 4. Torba sportowa




Tutaj również nie trzeba mówić za wiele. Powiem jedynie tyle, że niby jest masa różnych toreb, a jak się im przyglądałam to nie było prawie żadnej, która by mnie usatysfakcjonowała. Nie podoba mi się ich krój. Na szczęście nie jest to coś niezbędnego :)
Gdzie można je znaleźć? Adidas, Puma, Nike i inne sklepy sportowe.

Miłego tygodnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię wszystkie komentarze, szczególnie te nie kończące się stwierdzeniem "fajny post", lecz wnoszące coś do mojej głowy.