piątek, 26 września 2014

Ulubione rzeczy we wrześniu

Dzisiaj przedstawiam nową serię "Ulubione rzeczy ..."a w niej 4 przedmioty, które odkryłam, spodobały mi się lub zwróciły moją uwagę we wrześniu. Tak, wszystkie czarne! ( nie, nie jest to mój ulubiony kolor, to całkowity zbieg okoliczności). Zacznę od kosmetyków, a później przejdę do reszty :).
1.Eyeliner MANHATAN 1010n black lacque. Kupiłam go na początku września i jeszcze nie miałam zbyt wielu okazji do użycia, ale już po tych kilku malowaniach muszę przyznać że jest niesamowity. Jak na wszystkie eyelinery które miałam (aż dwa...) ten jest naprawdę najlepszy. Nie rozmazuje się, długo trzyma się na skórze, nie jest drogi i przede wszystkim dzięki specjalnej końcówce bardzo wygodnie się go nakłada. 

2. Lakier do paznokci Nail Colour. Nie jest to żaden wybitny kosmetyk kupiony w Sephorze, Macu czy Inglocie. Kupiłam go w małym sklepiku obok przystanku za niecałe 4 zł. Jestem z tego zakupu bardzo zadowolona, bo lakier trzyma się i kryje jak słynne lakiery Essie.


3. Czarny kapelusz H&M. Długo szukałam odpowiedniego dla mnie kapelusza. Wydawało mi się, że żaden do mnie nie pasuje. W końcu wpadł mi w ręce taki oto czarny i nieduży. Zastanawiałam się czy to na pewno ten, przymierzałam i oglądałam z każdej strony. Rozważałam jego zakup szczególnie ze względu na cenę. W końcu jednak zdecydowałam się na niego i chyba jestem zadowolona :).


4. Czarne botki. Nad tymi butami również długo się zastanawiałam. Bardzo mi się podobały, ale miałam podobne i szukałam butów na zimę, nie na jesień. Kiedy je jednak kupiłam, ani przez chwilę żałowałam. Byłam zaskoczona tym jak bardzo są wygodne. Kupiłam je na vinted od Justyny. Buty jak i kapelusz możecie zobaczyć w tym poście

To wszystko na dzisiaj, widzimy się niedługo (obiecuję)!
udanego weekendu ;*

12 komentarzy:

  1. Piękny kapelusz o botki! ;o
    Vinted to genialna strona! Nabyłam tam 2 plecaki za niesamowicie niską cene!
    Pozdrawiam!
    vanillastateofmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te botki są bajeczne :)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kapelusz :) z wielką chęcią obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty :* u mnie tez ulubioną rzeczą we wrześniu jest kapelusz;d zreszta łatwo to zouważyć na blogu hehe
    zapraszam do siebie NO I OBSERWUJE rzecz jasna! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się zdjęcia, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kapelusz i buty *o* Jeśli chodzi o kapelusz to sama dłuugo sie zastanawiałam nad jego kupnem i w sumie nadal nie mam,a szkoda,bo to naprawdę świetna akcesoria i w najbliższym czasie jeśli znajdę jakis fajny i w dobrej cenie od razu go kupię! ^^
    Obserwuję *o* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kapelusz, chyba nawet go przymierzałam, jednak na mojej głowie nie wyglądał zbyt dobrze ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Same czarne rzeczy :) Kapelusz jest super, sama się nad nim zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i kapelusz świetne, a ten eyeliner miałam :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię wszystkie komentarze, szczególnie te nie kończące się stwierdzeniem "fajny post", lecz wnoszące coś do mojej głowy.