poniedziałek, 6 lipca 2015

Green bike

/top - H&M, sports bra - New Balance, shorts - sh, shoes - Nike/

Obecna pogoda zmusza nas stety niestety do wybierania specyficznej części garderoby. Topy i krótkie szorty albo zwiewne sukienki najczęściej można teraz spotkać na ulicach. Dzisiaj wybrałam bardziej sportowy strój. Buty Nike połączyłam z czarną koszulką i jeansowymi spodenkami. Nie jest to może zbyt elegancki strój, ale bardzo wygodny i praktyczny.

/fot. Kinga Zych - blog/

Rower, który możecie tu oglądać dwa dni po robieniu zdjęć został skradziony sprzed mojego domu. Pisałam o tym już chyba wszędzie gdzie się da i mam nadzieję, że dzięki temu się znajdzie (a przynajmniej jest to bardziej prawdopodobne). I przykro mi bardzo, że takie rzeczy się dzieją. Nigdy wcześniej nic mi w taki sposób nie zaginęło. Mam nadzieję, że złodzieje się odnajdą a wraz z nimi mój rower. 
Na szczęście moje wakacje zaczęły się odrobinę lepiej, bo zdaniem egzaminu na prawo jazdy (teraz czas na komentarze typu "od dzisiaj nie wychodzę na ulicę" :D) ale spokojnie, bo jeszcze plastiku nie mam. Jak będę mieć to się pochwalę oczywiście :). Minął już ponad tydzień od zdania i równocześnie minęło tyle czasu od rozpoczęcia wakacji. Czuję się jakby trwały od dawna i zaraz miały się kończyć a jednocześnie jakby dopiero się zaczęły. Tak czy siak, trochę już trwają, a ja nie jestem w stanie zrobić niczego konkretnego przez te upały. W piątek wyjeżdżam na miesiąc, więc nie będę przez ten czas niczego dodawać. Później postaram się podsumować te miesiące i dodać coś ciekawego :). 
Na koniec zostawiam Wam piosenkę Major Lazer & DJ Snake i życzę wspaniałych wakacji!


Do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze Twój śliczny rowerek się znajdzie!!! :(
    Czekam na następną sesję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:) masz super rower!:)
    buziaki;*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Twój rower został ukradziony. Mam nadzieję, że uda Ci się go odnaleźć. Ładna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja bluzka. :) Gratuluję Ci zdania na prawo jazdy! :)

    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia bardzo mi isę podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i fajny rower :) Podoba mi się też koszulka, jest taka zwiewna :)
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W takie upalne dni najważniejsze jest aby było przewiewnie i wygodnie ! :) Szkoda rowerka... mam nadzieję, że się odnajdzie

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zdania prawka! Też mam nadzieję, że rower się odnajdzie :)
    Wyglądasz świetnie :)
    Ps. jak sprawdza się stanik z new balance?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja <3
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sportowy power jest w tych zdjęciach!!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię wszystkie komentarze, szczególnie te nie kończące się stwierdzeniem "fajny post", lecz wnoszące coś do mojej głowy.